Sluta hålla på och vara fet, då!

Har hetsätit en längre period nu. Och jag vill dö. Jag vill verkligen dö. Inte "åh jag är så ledsen och vill dö bla bla", utan jag vill verkligen. Jag känner inte att döden är något negativt alls. Skulle vara as-skönt. Det enda som hindrar mig från självmord är tanken: "jag vill inte dö innan jag hunnit leva". Dessutom så är det jävligt egoistiskt och fail.

Men åh...Min mage är så jävla äckligt stor..mina lår med. Har inte heller tränat på hundra år känns det som.
Jag måste fan sluta innan det är försent. Innan oktober kommer och jag stannar hemma från konserten för att jag är för fet.

Jag SKA se Muse.

Jag SKA vara smal tills dess.

måste fan sluta. måste fan.
Jag sitter för fan fast i detta fitthelvete.

Nu är jag törstig. BRA! Älskar att vara törstig. En skön känsla när man dricker.
Att vara hungrig däremot...det får mig att bli  ful fet äcklig och miserabel. Har blivit så svag på sistånde.

THINSPO
Hon är kvinnan med de evighetslånga benen, fina brösten och sexiga dragen. Mina damer och herrar, låt mig presnetera: Marisa Miller!





Åh, så fin..


Kommentarer
Postat av: Skinny

Ja länka dig förresten om de är okej :o?

2009-09-03 @ 12:59:56
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: cupcake

sv: ja hon e så fin <3

2009-09-03 @ 13:21:14
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0