You choose. Is it now or never?

Godmorgon. En (eller flera) tanke slog mig nu när jag vaknade. Tänkte skriva det på papper men det blir bättre att ha här i bloggen.

Om jag inte tar tag i detta idag så kommer det fortsätta. Och det vet jag.
Från och med idag äter jag ENDAST kalorisnålt.
Inga kolhydrater, fetter eller socker. Det är en enkel regel, och jag kan göra den lika enkel att följa.
Dricka mycket vatten. Äta vid samma tid varje dag. Sista måltiden på dagen äter jag klockan 18:00 sen är det inte tillåtet att äta något men grönt te, vatten och lightdrickor är tillåtna närsomhelst.
Minst 3 koppar grönt te om dagen. Om jag är riktigt duktig så får jag äta en havregrynsgröt eller en portion vetediet till frukost en gång i veckan.

Nu ska jag tillbaks till smalheten, lyckan och känslan av att vara snygg på riktigt.
Jag måste ta tag på mitt liv.
Ska städa mitt rum, duscha, fixa mig. Och sen ska jag  p l u g g a . Undrar hur det kommer gå?
Har två svåra kapitel i engelska som jag missat. Och lite svenska uppgifter.

Gör jag ingenting idag, lär jag inte göra något imorgon heller.

DET ÄR NU ELLER ALDRIG, FATTAR DU DET? SKÄRP DIG, SLUTA VARA FET OCH LAT.
DU SKA BLI SMAL TILL KONSERTEN. DU SKA BLI SMAL TILL VILKET PRIS SOMHELST.
VÅGA BARA SVIKA DIG SJÄLV, OCH DU ÄR FÖRLORAD.
DU KAN, DU SKA, DU VILL, DU MÅSTE!


Hehe..hej, självdiciplin.



Kommentarer
Postat av: Skinny

Hur lång är du? :)Oh va vill du väga?

Vet inte om jag fåttsvar på det innan :o Men börja fundera på de nu igen xD

2009-09-05 @ 09:10:31
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se



2009-09-05 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0