Ang. det jag bloggar om

Denna kommentaren fick jag i mitt förra inlägg:

"Du borde verkligen skaffa hjälp innan du helt förstör dig själv, såg längre ner att du tipsar om en väldigt farlig drog, bara för att du vill förstöra din egen kropp och ditt eget liv, så har du inte RÄTT att tipsa andra stackars människor att göra likadant, du borde skämmas. Om du inte tar hand om din kropp, vart fan ska du då bo? Skärp dig".

Tack för omtanken..eller något.
Och jag håller med dig, det var dumt av mig att tipsa om efedrin. Det var liksom något jag skrev utan att tänka.
Men jag har rätt att skriva vad jag vill i min blogg. Sen så är det var och ens ensak om de vill låtas påverkas av mig eller inte.
Så nu vill jag bara klargöra lite saker ang det jag skriver och publicerar i min blogg:

Detta är en proana blogg. Ogillar du syftet och tycker att det är dumt, sjukt osv. Så kan du låta bli att läsa och kommentera.

Är du långt under 18 (typ 12-13), så borde du inte läsa min blogg alls.

En del av det jag tipsar om och säger är "dumt". Så tro inte att detta är en bantnings-blogg lr liknande.
Är du fullt frisk (dvs utan ätsörningar och psykiska störningar) så försök förstå att min syn på livet/världen inte är som din. So don't bother teaching me lessons.

Jag vill verkligen inte att  småtjejer ska påverkas av mig då jag inte ens önskar min värsta fiende något så jobbigt som ätstörningar.


Annars så hoppas jag att mina läsare fortsätter öka och att ni trivs här :)


Fett är fult, ben är fint. Det tycker iaf jag.
Take it or leave it.



Sen så är detta som en dagbok för mig, och hit kommer jag för att skriva av mig.
Och jag vill ha den öppen för allmänheten så att folk ska läsa den och få sig en inblick i hur det är att vara ätstörd.
Tyvärr så vägrar folk se hur det egentligen är.

Kommentarer
Postat av: peessiii

Med tanke på att jag själv lidit i över 3 år av ätstörningar så tror jag faktigst att det är något jag förstår mig på. Och ja att vara lika smal som kate moss är sjukt snyggt. Men tyvärr stannar ingen vid den gränsen utan fortsätter !

2009-09-02 @ 15:01:57
URL: http://peessiii.bloggerska.se
Postat av: Sofia - My life story

Veckans blogg i bloggen. Rösta på din favorit (:

2009-09-03 @ 10:34:16
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: Skinny

Fett är fult, ben är fint. Det tycker iaf jag.

Take it or leave it.



Så sant.Länkar dig<3

2009-09-03 @ 11:48:48
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: elin

Fett är fult, ben är fint. Det tycker iaf jag.

Take it or leave it.



santsant.

2010-11-16 @ 15:48:30
URL: http://tackhejfuckdej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0