Update

Det går bra med detoxen! Mitt dagliga kaloriintag har minskat avsevärt och jag mår en aning bättre.
Tänkte tipsa om ett väldigt bra örtte som jag dricker varje dag nu.



Det är ett ekologiskt te som heter Pukka Cleanse och innehåller brännässlor, pepparmynta, fänkålsfrö, maskrosrot, lakritsrot och aloe vera. Den ska göra hyn klarare och ge lyster.
Det känns verkligen som att man sköljer undan allt slagg när man dricker den regelbundet. Jag köpte den på ica stormarknad. Den finns även att beställa på behappy.se och massa andra svenska sajter.

Sitter faktist och dricker en kopp just nu :)


Kommentarer
Postat av: Skinny

Va kostar det :)?

2009-09-25 @ 14:28:20
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0