Obvious facts

Det är så jävla snyggt att vara smal.
Nej, seriöst. S Å  J Ä V L A  S N Y G G T .

Man kan ha på sig vad som helst och ändå se bra ut.
Jag blir ledsen när jag går runt i stan. Det enda jag tänker är "Åh, fan va snyggt, det här ska jag köpa när jag blir smal" eller "omg vad hett, hit måste jag komma när jag blivit smal".
Sen kommer ångesten.
"tänk om den här kollektionen är slut när jag blivit smal?" och "jag kommer aldrig hinna, det lär ta slut."

Jag har massvis med plagg som jag köpt för att peppas. Plagg som ska bäras när jag blir smal.
Kläderna är i störlek 34, xs och  t.o.m xxs.
De flesta av mina kläder är i små storlekar. Sånna storlekar som får min feta mage att välla ut, mina höfter att rinna över och mina bröst att klämmas in.

Ingenting. Absolut ingenting ser bra ut på en - enligt läkare och dietister och andra fitthuvuden - normalviktig kropp.

Vill ha ett bmi på max 17. Ett fint BMI där fett är saga och ben är sanning.


Nu ska jag se på Skins. Igår natt tittade jag till avsnitt 6 i säsong 2. Grät nästan hela tiden.
För udnerbar serie det där.

Kommentarer
Postat av: Lea

Du borde verkligen skaffa hjälp innan du helt förstör dig själv, såg längre ner att du tipsar om en väldigt farlig drog, bara för att du vill förstöra din egen kropp och ditt eget liv, så har du inte RÄTT att tipsa andra stackars människor att göra likadant, du borde skämmas. Om du inte tar hand om din kropp, vart fan ska du då bo? Skärp dig

2009-09-02 @ 03:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0