Dagens matschema

Frukost:
1 litet grönt äpple
1 kopp örtte

Mellanmål: 1 kopp grönt te

Lunch:
Äggviteomelett
1 glas grönsaks juice (göra själv)

Mellanmål: 1 kopp grönt te

Middag:
Sallad med egengjord dressing.


Recept på grönsaks juicen:
En stjälk selleri
Ett halvt grönt äpple
1 dl broccoli
Persilja
Citron

Mixa alla ingredienser med stavmixer, tillsätt citron efter smak. Voila! En fräsch och kalorifattig vitaminbomb :)

Recept på dressingen:
Blanda äppelcidervinäger med salladskrydda, hackad persilja och örtsalt. SKIPPA OLJAN!
Då har du en god dressing som är fri från fett. Den gör salladen mycket godare! Trevligare att äta :p

Im on my way.
.
Stay strong, think good thoughts!
This is the tuffest but yet the best journey of your life.
The journey to Skinnyland.

Kommentarer
Postat av: Skinny

Skinnyland<3Där förtjäna jag INTE att va

2009-09-26 @ 13:51:29
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice recept, ska testa grönsaksjuicen as soon as possible:D

2009-09-29 @ 14:32:50
URL: http://nollniohosten.blogg.se/
Postat av: -

Duktigt! <3

2009-11-03 @ 16:29:09
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-06 @ 16:34:48
URL: http://http:www.thermapower.se
Postat av: Lana

exat var det så för mig gummsan känner igen dedär man vill inte bara vara smal utan äkligt smal typ bara skellet hamna på sjukhuste och åka rullstol på ätstörningsenhet och sedan så alla skulle se mig jag ville skära mig jag ville bara döööö men ändå vara hyper smal allt var bara skiit och det verkade som ingen fattade stt jag verkligen ville det. men assså va stark kämpa emot du bara förlorar tid tiden går men du står kvar på samma plats alla kompsar meänniskor har kul och lever vidare även fast de tycker synd om dig. alla lever vidar. jag menar du vill ju inte ligga på sjukhuset eller må dåligt resten av livet om du ändå ska leva och medans dina kompisar nujuter, de ända du tänker på dagarna är mat och vikt du tar inte in det posetiva och glädjen och lyckan från din kille ock kompisar på riktigt för kroppen vikten maten proiteras alltid först ellerhur:/ och tänk att livet fortsätte och när du väl bli frisk så har alla redan gått förbi och varit ungdommar tagit studenet haft kuuul festat och varit små medans du är kanske över 20 och precisa kanske blivit frisk då måste du liksom börja om från början och ha kul men de kommer inte bli samma sak för då har du misssat kompisarna men studenten och allt di kommer ångra dig fett mycket gumman skaffa riktig hjälp och kämpa så fisen och bli frisk man är bara und och liten engång sen kommer du vara vuxen resten av livet! ha kul nu med dina kompisar snälla och tänk inte på mat och vikt, jag förstår att de är fett jobiigt men när du väl har fått hjälp så kommer det i slut ändan bli mycket bättre det lovar jag jag har själv varit där! kanske under behandlingen kommer vara kass. jag som had dålig bardom vill ju nästa ta livet av mig på behandligen för de tog inte bara tag i ätstörningen utan i andra psykiska problem man hade runtomkring men det var hur bar som helst jag lärde mig se mitt riktiga jag, för jag såg någon anna i spegeln än vad jag gjorde. jag kollar på gamla bilder och sååg att jag var jättesmal men inte var ja ju lycklig för de ellerhur varför va ja inte glaf om jag var smal! ju smalare man blir ju tjolare ser man sig själv de e snat! kämpa på gumman och kom ihåg slösa inte tid livet kompisar går vidare medans du står still med din mat och vikt! glöm inte bort att du bara är ung en gång och tar studenten en gång snäll ta hjälp om du behöver det det är verkligen det bästa som hände mig att min mamma yjatade på mig och tillslut gick jag till ätstörningsenheten, viss jag förlorade 1 år på behanlingen men nu mår jag mycket bättre och är mycket klokare i huvudet och jag har ett mål att jag ska åka till usa och bli modell eller skådespelare även fast jag bara är 1,60! viss jag förlorade ett år på behandlingen men mycket bättre de än att leva hela livet i en lögn och i ett hörn med maten och våfen i huvudet ständigt! jaf´g vet att livet har en mening även fast det känns piss heltiden så vet jag att nått bra kommer händsa bara man tror på sin dröm även fast den är overklig, tror man på den och håller fast vid den så kommer den bli verklig till slut! alla kan nå sina drömmar det kan jag lova!!!!!!!jag vet och tror på det gummsan du är ju så himla fin nu förstör inte dig själv snälla du är så grymt coool tjej snäll får ont i magen bara av att tänka på dig tro på dig själv tjejen du är en verkligen unik och speciell tjej fuck of alla andra som trycker ner dig de är bara looosers! du är ju sjukt fiin nu och har en skit fiin stil och allt fisen du är bara BÄST!!!!<3<3<3<3<3<3



frst vågar inte säga vem det är man har haft anorexi bulemi, men kämpar lite med maten nu åxå men väldigt lite, har åxå OCD, det ät tvångsyndråm men går g´för behandling för det nu:) nu får jätte gärna skriva svar tillbaka så vet jag om du har läst:) får så ont i magen när jag ser din blogg, det ärt så hemkt med sånna här saker, å jag är ärlig och väldigt öppen av mig och jag hoppas du tar in att jag verkligen tycker du är grymt SÖÖÖÖT!!!! sådesåå:) om du vill para med mig eller nått så skriv det så kollar jag på din blogg om du har svarat och då vågar jag nog säga mitt namn:) bamsekram på dej stumpan!

2010-11-26 @ 21:21:26
Postat av: Anonym

de där kan ju inte va mer än 200 kalorier.. på en dag D: har för mej att levern tar stryk om man är under 1000 :/

aja bättre än inget iaf! :)

2011-02-04 @ 11:34:22
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: emma m.h. wall

Hellu! Har rensat ur min garderob och nu finns det en massa kläder/skor som vill hitta en ny ägare! Kanske kan du hitta dej ett riktigt kap? ;)



Kika in --> http://emhw.blogg.se/2011/march/utrensning.html#comment

2011-03-12 @ 16:39:52
URL: http://emhw.blogg.se/
Postat av: Sara

http://crystalcast.blogg.se/2011/april/tavling.html



Tävla om smycken från kawaii-design.com :)

2011-04-17 @ 18:58:51
URL: http://crystalcast.blogg.se/
Postat av: Jenni

sending a hug! c:

2012-01-08 @ 16:22:30
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0