Att prata med andra...

...hjälper verkligen.

Satt hela natten igår och pratade ut med mamma. Synd att vi inte kan enas om en del saker. Men det var skönt.
Hon vet precis vad mitt största problem är nu: Kroppen.

Funderar på att starta en ny blogg, där jag börjar på nytt. Eller kanske inte än?
Jag vill så gärna göra det...en blogg om mitt liv. Fast just nu finns det inte mycket saker som händer i mitt liv så...det får nog vänta.

Tänk vad underbart att få skriva om sina utekvällar med kompisar...ladda upp mingelbilder..festbilder..outfitbilder..åh. Soon. Very very soon.

Jag har en bra känsla i magen nu. Imorgon börjar dag ett på min 4 veckors diet.
Lovade mig själv att nå mitt delmål fram till dess. 54 kg MAX.
Ska väga mig imorgon bitti. Ni anar inte hur jävla rädd jag är...eller jo några av er vet hur outhärdligt det är.
Det blir detox-vecka vecka nr ett.

Imorgon kommer ett mer utförligt schema för dessa fyra veckor.

Önska mig lycka till! Åh snälla håll tummarna för mig..be för mig on du är religiös..
Jag behöver all lycka jag kan få.
Hoppas innerligt att det går bra för er! Verkligen.




Kommentarer
Postat av: S

Håller tummarna för dig! <3

2009-09-21 @ 19:02:36
URL: http://pilgrimate.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej

har du någon epost?

2010-02-16 @ 17:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0