Formfixaren och Miranda

Sitter och planerar med forfixaren framför mig.
Jag vill gå ner ungefär 15 kg tills i mitten av oktober. Det betyder ca: 2 kg i veckan. Eftersom att viktnedgång är olika varje vecka så kan det vara ungefär 5 kg första veckan (alltd så för mig), och sen 1 kg och sen 2 och sen 1 och sen 3 osv..

Det krävs att jag förbränner 2500 kalorier (inklusive grundförbränning ofc) per dag om jag ätit 250 kalorier. Dvs bränna 1500 kalorier per dag genom träning eftersom min grundförbränning ligger på ca 1000 kal.

Jag har kunnat räkna ut allt detta och massa mer tack vare formfixaren.
Den är asgrym, alla borde ladda ner detta underbara program haha <3

http://www.formfixaren.com/

Funderar på att dygna. Det vore inte så smart av mig att skolka imorn...och jag vet att om jag sover nu så kommer jag aldrig kunna gå upp på förmiddagen. Alltså kommer jag skolka.
Har ändå bara en lektion...en väldigt viktig sådan :( usch vad hemskt. vet inte vad jag ska göra.

Över till något trevligare.
Dagens (eller nått) thinspo hottie är Miranda Kerr.




Hennes kropp är...obeskrivligt fin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0