Tråkigt liv

Sitter i mitt rum och är sjukt uttråkad. Ska snart se avsnitt 8 av Skins säsong 1.Tror det är nu Effy kommer in i serien på riktigt. Igår natt satt jag och kollade igenom avsnitt 1,2,3,4,5,6,7. Helt beroendeframkallande serie. Rekomenderar den starkt, speciellt om man gilalr ungdomsserier som oc, gossip girl osv.
Fastnade mest för den eftersom att Cassie är ätstörd och det handlar mycket om henne. Man känner igen sig så..

Bilden är tagen från avsnittet då Cassie fått reda på att Sid inte gillar henne och därför försökte hon begå självmord :(

Hon tog massa piller och svalde ner dem med vodka.
Shit vad jag känner igen mig. Dock så skulle jag aldrig begå självmord på grund av någon annan människa..speciellt inte någon jävla kille. Men ändå.


Men shit. Jag sitter och glor på en serie medan folk i min ålder är ute och super och har askul.
Ångestframkallande? Oh ja.



Kommentarer
Postat av: mamg

Jag följde också skins :) så jävla bra! Satt en hel helg och kollade igenom alla 3 säsonger.

2a avsnittet i säsong 1 (om jag minns rätt) blir man ju helt besatt av eftersom hela handlar om cassies äs. Måste kolla nu igen bara för det :P

2009-08-29 @ 13:45:57
URL: http://skinnyisawordforbeauty.blogg.se/
Postat av: SceneKid

mamg:

Haha, ja det är ju så jävla värt!

Helt underbart realistisk serie som typ verkligen får en att känna igen sig i många situationer :)



bra, gör det :D

2009-08-30 @ 04:41:53
URL: http://scenekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0