Patetiskt

Sitter och stalkar omkring på facebook och diverse communitys samt en del bloggar. Själv har jag inget konto, men gjorde fejk-konto så att jag kan se vem som är vän med vem.

Åh..alla dessa människor...alla dessa personer var en gång i tiden folk jag kände. En bekant har flyttat till hollywood och studerar drama (herrejävlar!!). En annan har startat ett företag och han är fucking 19!!!. Alla ser så snygga och lyckliga ut på sina bilder.
Många har välbetalda jobb...alla dom i min ålder har tagit studenten, dom jobbar, lever sina liv.
Många av dom är med på vimelbilder på finest och stureplan.se.
Folk som kunnat vara mina vänner idag. Men som jag undvek och isolerade mig ifrån.
Vem fan är jag, liksom. Många har säkert glömt mig. Skiter i mig. Självklart.

Kännde ju knappt dom. Skolkamrater i all ära, men har aldrig riktigt kännt någon.

V a d  f a n  g ö r  j a g  d å ?
- Jag sitter här hemma och tittar på. Genom min datorskärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0